Wednesday, June 22, 2011

TOP 10 Kereta Mewah Berkuasa Tinggi

Wah banyak betul aku cerita pasal info top 10 di dunia kan. Dua entry yang lepas menulis pasal Top 10 rumah termahal di dunia, dan Top 10 jenama fesyen untuk lelaki. Dan sekarang ini Fauzi Nor nak cerita pasal Top 10 kereta mewah berkuasa tinggi di dunia.

1.Ferrari Hy- KERS Hybrid Concept



2.Audi A1 E-Tron


3.Peugeot SR1 Concept


4.Bentley Continental GTC Supersport Convertible


5.Koenigsegg Agera



6.Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera


7.Porsche 918 Spyder Concept


8.Mercedes Benz SLS AMG Safety Car


9.Lotus Evora 414E hybrid





-------------

Belum cerita lagi pasal harga harga kereta ini. Dasyat wow, untuk pengetahuan pembaca semua Sultan Brunei jugak tersenarai dalam 10 individu yang terbanyak memiliki kereta mewah. Maknanya, kat Istana Brunei memang banyak la kereta kereta mewah. Terbaik Sultan Brunei. Info aku perolehi dari majalah Maskulin.



p/s: Dalam banyak banyak kereta, kereta INI yang aku mampu milik

20 comments:

man yusoef said...

apesal bugatti veyron tak de??

FAUZI NOR said...

man

mungkin dia no 11 kot...
haahaa aku pun tak tahu..
hehhehe

Nay said...

bila la saya mampu beli .. hehe

FAUZI NOR said...

Nay,
tak payah nak guna kete mahal2..
nanti roadtex mati nak bayar..


huhuhu

saya_arief said...

semua smart2.
dapat 1 pown jadik lah.
hahaha.

Nurarnida Sabrina said...

mati hidup semula tk dpt nih.

cucu umie said...

zmampu lol nak beli..aishh mahal2 sgt.. agknyer kalo kerja setahun pon xdpt nak beli..haha

FAUZI NOR said...

cucu: keje seahun pun belum tentu.. malah kerja sepanjang hayat pun belum tentu lagi... ;p

FAUZI NOR said...

nurarnida...

Tahu x pew... x mampu.. huhu

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

lamborghini:)) klu warna kuning tuu memang perghhh lawa!
n n porsche pun perghperghhhhhh:))

Nadzirah K. said...

setakat tengok je la....
nak beli x mampu..hehehe

FAUZI NOR said...

fIFIEY...

terbaik kan kereta2 tu.. huhuh

FAUZI NOR said...

nadzirah..

Tahu x pew.. org malaysia x de pun beli kereta nie..

Nadzirah leh tingggal kan link blog x.. senang nak follow back..

A'an said...

nak kawin dgn org kaya lah camni.. haha.. :P

FAUZI NOR said...

A'an, nanti esok saya wat enrty 10 lelaki terkaya.. so leh goda dia orang.. huhuhu

A'an said...

eheehe.. yeke2.
tp jadi anak angkat sultan brunei pun ok gak tak.. wee~

FAUZI NOR said...

a'an... wah cita cita tinggi.. kalau dapat jadi.. tak tahu la nak cakap apa...

tidur atas duit kot.. huhu

A'an said...

haha org main2 jela..
adoyyy... :D

Razil Tahir said...

nak yg nombor 10!!!
(xper la... for now... mimpikan yg no.10 jer dulu.. hehe)

puteraduyong said...

waaa...kenderaan tak mampu milik ni... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...